Ikke mye som minner om orginalen

God kveld alle sammen.

Siste dagene har rett og slett blitt mye brukt til å måke snø, for det har rett og slett snødd i massevis ved kysten på vestlandet. Men eg har sett i dag etter å ha vært rundtom litt at det er store forskjeller også, selv på bare noen kilometer.

Ellers så holdes både rundpinner og strømpepinner varme, viktig å holde ting i gang  for plutselig er det jul igjen 😉
Neida….sååå fort går det nå ikke men jammen går det fort nok synes eg.

Det eg vil vise i dag er Fyrtårngenseren fra Klompelompe som en finner mønster til i Klompelompes vinterbarn.
Og når man ikke har de fargene som skal brukes ifølge mønsteret så tar man det man har….. og plutselig så sitter man med en genser som overhode ikke minner en om fyrtårngenseren selv om oppskriften er fulgt, og i tillegg føles det mer som en sommergenser i fargene enn en som står i boken Klompelompes vinterbarn.

Så stor forskjell kan det bli, bare ved fargeskifting.

Så sånn ble min genser
strikket etter mønsteret fra fyrtårngenseren fra boken
Klompelompes vinterbarn.

Nå strikkes siste rest på sokker i rosemønster,
der eg også har gjort endringer.

Ha en fin kveld alle sammen !

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg