Ikke akkurat hurtigstrikk

God tirsdag alle sammen

Ikke alle strikkeprosjekt er like raske å strikke og slett ikke alle kan brukes til tv strikk.
Hadde vel ikke blitt mer enn 2 masker strikket på sokkene eg nå har strikket før det hadde blitt en feil om eg hadde prøvd å se tv samtidig.

Sokkene heter i utgangspunktet Rosesokker men eg har bare fulgt mønsteret til rosesokkene ned til hælen, deretter er det kun fantasi.
Synes de ble litt kjedelige med den fantasien min når eg kom fremover på foten så strikket like godt inn et hjerte midt oppå foten.

Sokkene er strikket i Ida strømpegarn fra Europris på pinner nr 3.

Strikker begge sokkene på en gang slik at eg ikke skal miste lysten når eg er ferdig med sokk nr 1 og skal starte på nr 2. Dette fungerer flott for meg, etter at eg startet med det har eg alltid fått ett PAR sokker og ikke bare en sokk som blir liggende og mangler den andre.

Halvveis på dette paret sa eg høyt at eg skal nå ikke strikke flere sokker med det første med flere farger og mønster….men det har eg allerede glemt, det er sokker på pinnene allerede, flere par men ikke med slikt mønster da, men med mønster og flere farger.
Er vel inne i en lite sokk dille for øyeblikket 🙂
Slett ingen dum ting å ha lyst til å strikke det, finnes mange føtter i familien, både store og små. Så på det området blir en iallefall ikke arbeidsledig.

Ønsker alle en fin tirsdag videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg