I vinterland mens vi venter på vår

God ettermiddag alle sammen 🙂

Eg har tatt meg en tur til vinterlandet eg virker det som, trudde ikke eg skulle oppleve så masse snø desse dagene men der tok eg temmelig feil.
Plutselig snødde det masse og ikke bare en dag, neida neste dag kom det like mye som første dagen og det begynte å føles som skikkelig vinter.
Er ikke hver dag det snør så masse.

Det lavet ned rett og slett.
Det gjorde jo ikke meg noe, eg skulle jo ingen steder….eg hadde både strikkepinner og garn så det holdt i massevis så det kunne bare snø,
men er jo litt kjedeligere for de som MÅ ut og ikke minst jobbe ute.
Det første en måtte gjøre var iallefall å brøyte seg frem så en fant veien.


Blåtimen
Men regnet kom og allerede nå har det regnet og smeltet vekk mye og i dag når været var fint tok eg meg en liten tur for å røre litt på kroppen og samtidig ta litt bilder.
Bilder fra en liten spasertur i dag under her.










Til slutt fant eg noe grønt…..

Det er bare å smøre seg med tålmodighet, våren den kommer den…
når den kommer !   🙂
Ha en fin kveld alle sammen.

2 kommentarer
    1. Flotte bilder.
      Her plasket en meter snø bort, så det er nesten ingenting igjen. Merkelig så fort det kan smelte. Sol og blå himmel fikk frem vårfølelser i dag. Noen som tror everket har sendt mail om prisnedsettelse på strøm? Får varsel to uker på forhånd. Niks, ikke ett kløyva ord i mailboksen. Sleipe slanger!

      1. Tusen takk for det 🙂
        Synes egentlig det er greitt det regner vekk eg, men har ingen tro på nedsettelse av pris på strøm nei, ikke så kjappa når prisen skal den veien
        Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg