I disse sjakkdager

God kveld alle sammen

Det har jammen ikke blitt mye trim i romjulen, 5 dager har det vært sjakk på tv og 5 dager har eg sittet i stolen og fulgt spent med….
enda eg ikke skjønner et fnugg av sjakk.
Spennende har det vært uansett og timene har flydd avsted.

Så i dag fant eg ut at nå måtte eg virkelig ta grep og komme meg ut på formiddag, før alt startet.
Som sagt så gjort.
Ble ikke så veldig lange turen men eg fikk nå beveget meg litt…og ja til og med bli andpusten i en bratt bakke 😉
Formen er jo ikke på topp, har ikke vært flink å gå turer i høst og i tillegg plager knærne meg en god del.

Men men , kom meg ut, kamera var med og fikk tatt noen bilder.
Var flott vær, solen skinte og temperaturen var fin for min del, det som ikke var fullt så flott var vel at det lå en tynn is på gangfelt og sideveiene som ikke var gruslagt så et par ganger var det litt skummelt der eg sklei men holdt meg heldigvis på beina.

Det har vært et hus til salgs en stund i nærheten av der eg gikk tur, så måtte oppom og ta noen bilder av det.
Huset er ikke siste mote og ikke noe bra innvendig så det må en hel del renovering til for den som kjøper det.
Ble lagt til salgs for 600 000….hva får en for det i dag ?
Mange steder ikke en tomt engang.
Bud kom vel opp i 1.200.000 men om det ble solgt for det vet eg ikke helt, annonsen ble satt som passiv så enten ble det solgt eller så kommer det vel som aktivt igjen senere.


Hadde en vært full av pågangsmot…hatt noe å selge….lagt mye tid og penger i renovering så hadde det vært kjempeartig å hatt det huset. Det kan bli et virkelig flott og herskapelig hus der det ligger med fri sikt utover vannet og med sol hele året.
Eg hadde jo vært gal nok til å blitt med på et slikt spennende prosjekt.

Håper iallefall ikke eventuelle kjøpere tenker på å rive huset, for å bygge nytt, det er jo mange som betaler mer enn 1 million for en tomt.
Huset fortjener å bli pusset opp….bare synd eg ikke får delta i å se det bli et fantastisk hus.
Ps : Bildene over av huset er hdr redigert og ser kanskje derfor litt merkelige ut,
bilde under er orginal


Dagen har blitt til kveld og i dag ble det altså både frisk luft og sjakk.
Magnus Carlsen klarte å bli verdensmester
og strikkepinnene har holdt seg varme 🙂

Ha en fin kveld alle sammen !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg