Har kalender i år !

 

I år fikk eg adventskalender til bursdagen min og det synest eg var koselig.
Det er jammen lenge siden eg har hatt adventskalender….

eg kan ikke huske sist,
men nå er jo ikke min hukommelse noen superhukommelse akkurat.

 

 

Men eg har selv laget mange adventskalendere oppover årene…
det blir mange om en tenker etter 
og som regel hadde eg ikke klar alle pakkene på kalenderen 1 desember, 
å neida….resten kom på etter at ungene hadde startet med å åpne mange ganger.

En var heller ikke alltid like heldig med pakkene på kalenderen,
for tross alt så var det jo ikke julegaver som skulle være der,
nei det var små gaver i en ventetid frem mot jul.
Og totalsummen skulle jo være liten,
tross alt så var det 5 kalendere å lage på det meste….
altså totalt 120 små pakker.
Men den eldste fikk vel kanskje ikke når den yngste fikk så kanskje det BARE var 96  😉
Rett og slett veldig mange uansett.

 

 

Sist år laget eg bare 1 kalender, året før var det 2….
i år har eg ikke laget noen så tallet er 0.
Må visst skjerpe meg og finne på noe lurt til neste desember.

 

 

Men i år var det altså eg selv som fikk adventskalender, koselig.
Og som eldste sønn sa da eg fikk den…..
da kan du tenke på oss hele desember.
Og det er sant, eg tenkte på de i går da eg åpnet og tenkte også på de i dag
når eg åpnet luke 2.

God advent !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg