Eg er på veien

God kveld alle sammen.

Ja eg er på veien, nei ikke akkurat nå,
men Bodil bobil er komme på veien og det nesten 2 måneder tidligere enn i 2020…..og det er topp !!

 


Det betyr nesten 2 måneder mer på veien enn sist år..,
men så kom jo snøen tilbake !!!

Men før den kom fikk eg meg en liten rundtur og fikk dele tid med noen av mine nærmeste, 
noe som eg satte veldig stor pris på.

 

 

 

 

 

Men med sommerdekk på bilen fulgte eg godt med på værmeldinger og kom meg heim igjen før det snødde trollkjerringer fra alle vinkler.

Så nå sitter eg her og får dagene til å gå med å sette opp tapet, male og vente på finvær.

 

For alt skal gjøres og det gjør seg ikke selv så det har vært full gass siden eg kom hjem.
Men kor lenge klarer eg det tempoet?
Usikker.
Men en ting er sikkert og det er at eg skal iallefall ikke bruke tiden eg kan bruke på veien ….til å sitte hjemme fordi eg må gjøre ting.

Nei det er ikke aktuelt,
så derfor er det bare å stå på mens snøføyket holder på utenfor vinduene,
bli ferdig med det en skulle ha gjort innendørs.

Så når været er på min side, så kan eg bare sette meg i bilen, og være der så lenge en ønsker.
Det må jo være supert tenker eg.

 

 

På Facebook har eg fått opp endel minner i løpet av påsken, og eg har kjent på savn.
Savn etter tidligere påsker da ungene kom hjem.
En visste liksom det at til påske så kommer alle hjem.
Det var godt, og eg savner det og eg savner gleden ved det.

Men ting endres,
dessverre
føler eg.
Men savnet er der,
og gleden av å ha fått lov til å oppleve det er der også.
Heldigvis.

Men eg skulle ønsket det ikke ble endret.
Eg skulle ønsket at gleden var slik for alle, også nå.

Det å få dele gleder…..og sorger
med mennesker en gjerne skulle delt med
det er viktig.
Og med det ønsker eg alle mine,
alle andre sine,
og rett og slett alle……………….
en fin kveld !!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg