Denne burde hete Magnus :)

God ettermiddag

Ja så er vi igang med det nye året, og eg er i gang med strikkepinner for nye bursdagsgaver og julegaver for dette året, her handler det om å starte tidlig for det er mange som skal få noe….Kristian Valen sier…ALLE SKAL FÅ….så da er det om å gjøre å satse friskt fra start.

Starten ble egentlig i romjulen, med 5 dager sjakk på tv ble det mange timer sittende med strikkepinner. Kun når det var aller mest spennende i lynsjakken måtte pinnene hvile litt for da ble det litt feilstrikk.

Hadde dette vært en oppskrift eg selv hadde laget skulle den fått navnet Magnus genseren
med 2 luer…en for hver gull 😉
Fikk til og med spørsmål om den genseren skulle ha to luer?
Ja hvorfor ikke ….det blir jo nesten som to antrekk det.
Luene skal få hver sin flott dusk i toppen som prikken over i’en.


Men mønsteret er ikke mitt eget så eg har vel ikke lov å navngi den selv om den for meg vil være litt sånn sjakkgenseren.
Mønsteret finnes gratis hos Gjesdal Garn og den er strikket i Bambus soft på pinne 3,5 og 4



Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg