Bunad og konfirmasjonsgaver

Det har ikke vært så masse strikke innlegg fra meg i år ser eg,
det betyr ikke at eg ikke har strikket for jammen har eg strikket.
Trur heller det betyr at eg ikke har tatt meg tid til å legge ut bilder og skrive innlegg om det….

har ikke hatt tid..
for eg har ikke klart å både strikke og skrive samtidig 😉

2019 var året eg var i konfirmasjon til totalt 4 konfirmanter
og bare det var ganske travelt egentlig.
Det var som om en kom inn i en egen tid……for masse konfirmasjoner.

Og i tillegg så strikket eg gaver til 3 av konfirmantene og det er jo ikke småstrikk akkurat,
det er jo voksne plagg.

Gøy ja, men også travelt.
Spesielt når en skulle til å montere siste plagget og maskinene ikke sydde sikksakk og det begynte å rakne….
da var det hett i hode rett og slett.
Men det gikk bra det også til slutt, 
med en annen symaskin og skikkelig sikksakk så ble trøyen klippet opp og stolper ble strikket og alt gikk bra.

 

I tillegg skulle lillebroren til 2 av konfirmantene ha seg bunad !
Joda…tar du den så tar du den ….det er vel litt slik eg er og bunad fikk den lille gutten.
Alt man får til under press 🙂

Akkurat nå tenker eg tilbake på det, og kjenner en lettelse for at akkurat det er gjort….
er overstått.
Samtidig så setter eg sikkert meg selv i akkurat samme situasjon flere ganger,
For enkelte ting lærer man aldri  😀

Så litt bilder :

 

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg