Astruptunet

Hei alle sammen

På turen med bobil i dag tok eg noen stopp på vei mot Loen.
Det er jo litt kjedelig å bare ta raskeste veien og se det samme som en alltid ser så
eg valgte å ta en annen vei da eg kom til Jølstravatnet.
Først stoppet eg og tok noen bilder, blant annet et av ene raset som gikk for en stund siden langs Jølstravatnet og så kjørte eg mot Astruptunet.

 

Aldri kjørt den veien så det var på tide.
Veien på den siden av vannet har en helt annen standard enn hovedruta en kjører til vanlig men det var jo bare gøy og det var kjekt å se ting en ikke hadde sett tidligere.
Fremme ved Astruptunet parkerte eg og tok turen opp for å se på stedet.

 

 

 

Litt av en jobb må det ha vært….å bygge alle de husene oppi lia der.
Men for en flott utsikt og følelse av frihet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bobilen ble liten langt der nede.

Det ble også to andre bilder tatt på den siden av Jølstravatnet

 

Noen som bodde helt i vannkanten

Og et tatt på broen over til andre siden igjen.

Ikke like fort som å kjøre andre veien, men en flott opplevelse.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg