Årets første sokkepar er ferdige

God kveld alle sammen

Vi har ikke kommet mer vel enn 2 uke inn i det nye året og 2 par sokker er allerede av pinnene, trådene festet og arbeidene dampet !
Her har en med andre ord ikke lagt på latsiden nei.

Første paret er noen litt høge sokker som eg også strikket flere par av som julegave julen 2018 så mønsteret sitter bra i hode og hendene enda.
Fargene ble som de ble, det var garnet eg hadde der og da, og det ble et par lyse sokker alt i alt.
Fornøyd !

De andre paret sokker i år ble sokker i Marius mønster men langt fra dei orginale marius fargene.
Lettstrikket og fort gjort men gikk tom for gråfargen hos kjæresten min så måtte hjem før eg kunne avslutte sokk nr 2.
Heldige meg som vant  10 nøster av den grå i 2018 og derfor visste at eg hadde mer av samme parti.

Begge parene er strikket i Sportsragg fra Viking og pinne nr 3,5.

Da eg var ferdig med sokkene fikk eg plutselig lyst til å strikke Klompelompe luer….
og det er eg i full gang med nå og det ble ikke bare ei lue nei.
Kommer tilbake med bilde av ferdige luer 🙂

Ha en koselig kveld og ei riktig god helg alle sammen. 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg