2018 = 384 garnnøster

God ettermiddag alle sammen.

Vi er i gang med det nye året og eg har nettopp gjort opp status angående strikking og hekling i 2018.
For første gang samlet eg på alle magebånda til garnnøster eg brukte opp dette året og var jo litt spent på hvor mye eg hadde brukt.

Så da var det bare å sette i gang telling.

Bare på gøy har eg i tillegg til å telle antall nøster eg har brukt også talt antall gram med garn og total garnlengde. De to siste tingene var jo bare på gøy etter at eg så i ei facebookgruppe noen hadde gjort det.

Ble litt mye telling og regning men nå er resultatet klart.
I 2018 har eg altså brukt :

Totalt 384 nøster garn …..som i gram ble :

Totalt 19,51 kg……som i meter ble :

Totalt 41,10 km garn

Måtte le av meg selv når eg ble kjempefornøyd med både antall nøster og kilo men sa høyt når eg så antall meter “ikke mer?” 🙂 synes det ble så kort i meter.

Eg har også sett litt på hvor mye forskjellig garn eg har brukt og det er heller ikke lite.
Det har vært stor variasjon i bruk av garn.
Noen har eg kanskje brukt bare 1 nøste av, andre massevis.

Må vel bare si meg godt fornøyd med strikke/hekle året 2018






Ha en fin dag videre alle sammen, her skal det strikkes på Marius sokker.

2 kommentarer
    1. kjære vene,ja dette var imponerande,strikker jeg også ,men har litt å ta igjen før jeg når et slikt resultat hi hi kos deg med årets strikkeplagg,her er det genser til meg selv på pinnene i sisu :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg