2 år gammel ufo

Ting tar tid sies det men av og til tar ting mer tid enn nødvendig, ikke bare uker, men måneder og år.
Slik er det med disse sokkene.
Aner rett og slett ikke når eg startet på dei, men det er snakk om år siden …det vet eg.

Så har posen med halvferdige sokker blitt lagt til side, og ikke bare til side…..neida også oppi en kasse og til og med opp på kottet.
Der fant eg de helt tilfeldigvis i en plastkasse som eg hadde helt glemt, trudde iallefall ikke det skulle være garn i den kassen.
Men jaggu…der var det garn du….og en pose med et par halvferdige sokker, og ikke bare det, neida ….der var flere poser der også….med andre ord flere ufoer.
Eg tok med meg posen med sokkene og puttet lokket fint på kassen igjen, resten får ligge til en annen gang tenkte eg.

Sokkene trur eg var fra en et mønster av Bitta Mikkelborg og lurer på om de het Mysteriesokker og var i en samstrikk ho hadde engang.
Begge sokkene var strikket til og med hæl og så hadde eg såvidt startet på selve foten på den ene.
Eg tok et valg om å droppe mønsteret på foten og heller få sokkene ferdig,
som sagt så gjort og da var det fort gjort så hokus pokus, en stk ufo ute av verden og et par nye strikkede sokker til meg selv.

Slett ikke hver dag eg strikker noe til meg selv så det var jo litt kjekt.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg