Ut i solen

I går klarte eg jammen å komme meg ut i solen, skulle ikke tru det var så vanskelig egentlig
men noen dager er det mer enn vanskelig rett og slett.
Det sitter så langt inne til tider.

Så derfor ble det ingen tur søndag, nei det var jo tåkete det vet eg, men hadde eg bare komme meg ut så fikk nå bare tåke være tåke, dessuten kan en ta masse flotte bilder i tåke.
Eg var sliten, sliten langt inn i sjelen kjentes det ut som, 
men eg har jo lov å være sliten og det er mye som tenkes på for tiden.
En trenger ikke være verdensmester i sjakk og ha spilt mange partier uten å vinne for å føle seg sliten….bare som et lite eksempel.
Det er store ting som står på spill for en verdensmester i sjakk for tiden, som kjemper for å beholde tittelen sin, men en trenger ikke være noe spesielt eller ha noen spesiell tittel for å bekymre seg over ting nei.
En kan bli sliten av andre ting også og 
like sliten var eg i går også men da klarte eg iallefall få på sko og komme meg ut.
Tok vel et valg om at NO…..no skal eg ut, og gjennomførte det selv om det satt langt inne.
 

Ble en tur i nærmiljøet, rundt Brekkeløypa og så litt på kryss og tvers på gruslagte stier nær den, kroppen fikk beveget seg litt og været var nydelig.
 


 

Skal ikke mye til for å glede seg i slikt flott vær, og det er stadig nye ting å se.
I går låg eg merke til at det var kommet noen dører på enkelte trær rundt løypa, artige små ting.

 

En tur oppom kirken ble det også, både for å nyte solen og utsikten og for å få turen til å bli lengre,
for når eg først er komme i gang så er det ofte litt lettere å gå litt mer enn akkurat fra A til B.
Det sies jo også at frisk luft og turgåing er bra både for kropp og sjel så da er det jo bare å håpe det kan hjelpe litt på det som føles tungt.

 


Knarvik kirke

 

Utsikten fra kirken mot Nordhordlandsbroen er det ikke noe å si på.

Værutsiktene videre i uken er gode her vest, så nyt solen alle sammen,
det er ikke mye som minner om 20.november ute om dagene men vinteren kommer tidsnok.
Derfor er det viktig å nyte de fine dagene.

Ønsker alle en fin tirsdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg