Skogstroll

Det hender en møter skogstroll når en går tur i skog og mark, derfor går eg ikke i skogen etter det er mørkt.
For mørkredd som eg er så hadde det blitt mye skriking om eg møtte et av skogstrollene.

Men ikke alle skogstroll er store og like skremmende, det oppdaget søsteren min og eg på turen vår i Skageneset.
Der traff vi på mange små skogstroll, ja rett og slett søte var de……iallefall i dagslys.
Nattestid hadde eg sikkert kunne blitt skremt av disse også 😉

Ta en titt på småtroll vi traff på veien :

Trolsk stemning 

Grantrollet

 


Mitt favoritt troll…..ikke lett å få øye på

Ha en fin søndag alle sammen, med eller uten troll ! 🙂

2 kommentarer
    1. Hei du har ein blogg som inspirerer meg til å se på du har ein verdens fineste blogg du er eit talent og du jeg håper at jeg kan følge deg på din vei la meg hjerne følge meg❤️ Du er eit godt eksempel på eit godt samfunn Følg hjerne meg❤️ På blogg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg