Hystadmarkjo

I går hadde eg meg en flott tur i Hystadmarkjo.
Aldri vært der før og alltid like spennende med nye steder, i tillegg hadde dette stedet noe trolsk over seg.
Det var som en kom inn i en ekte eventyrskog og mørkredd som eg er så kan eg trygt si eg aldri hadde gått der
alene på nattestid.
Det var der all Halloween fansen skulle samlet seg i kveld 😉

Det var en flott og spennende tur i dagslys, med benker en kunne sette seg på, tre flotte trebroer og badeplass med rastebenker.
Flott grusvei og ikke mindre enn to toaletter langs løypa.

Bilder fra turen

Ha en flott kveld alle sammen 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg