Tiden går

Joda fortsatt oppegående og deltar i dagenes gjøremål + strikker og hekler hver dag.
Men det har vært stille fra meg i et par uker.
Ikke fordi eg ikke har hatt noe å skrive om….kanskje det har vært for mye å skrive om og eg rett og slett ikke har orket?
Livet står ikke stille….livet er i stadig bevegelse.
Dager går, uker går…..tiden går ustanselig.
Og eg er i stadig bevegelse.
Ja for det er noe av det eg føler på….det å være i konstant bevegelse.

Sist uke hadde eg en hel uke uten å ha gått en eneste tur.
Ikke fordi eg satt i ro, nei eg var også da i bevegelse, hele tiden…men uten en eneste tur slik eg har gått tur i lengre tid nå.
Så denne uken måtte eg ta meg selv i nakken og si….NO …no må du komme deg ut på tur, om du ikke går 6 dager slik du har tenkt, så gå i alle fall litt.

Og det har eg klart, noen turer har det blitt selv om det ikke er mange.
Klapper meg selv forsiktig på skulderen og prøver å si eg har vært litt flink i alle fall.
Noen bilder fra siste dagers tur :


Stille morgen i badeviken


Det blomstrer flott i mange hager nå om dagene


Men også i veikanten er der et hav av planter


På turene eg har gått denne uken har eg truffet mange barn og unge på vei hjem fra skolen og noen av de minste med mobilen i handa og musikk på. Eg har undret meg over en ting da…..hva ser dere? Ser dere alt som er rundt oss hver eneste dag, alt du går forbi på din vei hjem fra skolen?
Ser du det?
Har du evnen til å se tingene?
Eller er det bare ingenting der du går med mobilen din med musikken på?
Eg undres.

Ønsker alle en fin lørdag med øyne for alt det flotte som finnes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg