Den blå tråd i den blå byen

Også på denne turen nordover måtte eg kikke innom butikken Den blå tråd på Sortland.

Eg hadde jo fått med meg nyheten om at butikken hadde vært så uheldig å få vannlekkasje og det er jo slett ingen
liten jobb å måtte legge nytt gulv.
Butikken har jo veldig masse garn i mange ulike sorter og merker så der var nok mer enn nok å ta fatt i når det skulle ordnes opp etter skaden.


 

Men damen hadde jobbet og stått på så der var ikke mye uorden der nei, nytt gulv var på plass og garn i alle hyller.
Noen bilder fra den kjekke butikken


Dette gule settet likte eg veldig godt og kunne godt tenkt meg å kjøpt garn og strikket det, men med alle de
prosjektene eg har på gang akkurat nå så tok eg meg selv i nakken og stod imot lysten til å kjøpe inn garnet.

Veldig kjekt med slike modeller i butikkene, og også fristende selvfølgelig.

Veldig koselig med en tur innom Den blå tråd i den blå byen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg