Garnbutikk på Stokmarknes

Har vært på biltur, denne gangen til Stokmarknes og det første eg ser når eg har parkert bilen…
er en garnbutikk.
Trur kanskje det var andre ting eg egentlig så…evt. kunne sett , men trur øynene er lite innstilt på andre ting.

Klart eg måtte inn å se, skulle bare mangle.
Ei hyggelig dame bak disken lot meg få lov til å ta bilder og eg har plukket ut noen av bildene til dette innlegget.
Butikken har masse masse garn, mye forskjellig garn og også bra utvalg av knapper og sytilbehør.

Likte veldig godt denne flotte gamle vognen som fungerte som oppbevaring for masse garn,
et artig innslag i butikken 🙂


Nok et flott innslag i butikken var to slike stoler med flotte heklede tepper i, både koselig og kjekt å kunne sette seg ned ei stund i en slik stol.

Kjekk butikk å besøke og også koselig å se de fine bildene eg tok,
håper dere som kikker på bildene synes det samme. 🙂
Butikken heter Garnityr og ligger i Markedsgata 20 på Stokmarknes.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg