Det ble en nydelig torsdag – reise/billedbrev 2

God morgen fra Nord Norge alle sammen 🙂

Dagen i går ble en nydelig dag….nei rett og slett en NYDELIG dag for å si det med trykk.
Sol fra blå himmel som gav et nydelig lys og en herlig temperatur, for selv om gradestokken ikke viste mer enn 7 grader på det meste så er solen så sterk at den varmer masse.
Følte i alle fall ingen misunnelse for de som hadde 15 grader eller mer lengre sør.

Dagen ble brukt en god del utendørs og turen min i går gikk rundtomkring på Lødingen.
Havet lå speilblankt og fjellene speilet seg så godt de kunne.
Her kommer noen bilder fra dagen i går.

Tidlig morgen og vi er på tur mot Lødingen, et lett skydekke på starten av dagen.
Men allerede bader Rinøya i sol på bilde under


Fremme på Lødingen og eg starter dagens gåtur i et herlig vær.
Det første eg gjør er å gå ut på moloen ved båthavna



Der på moloen er det også bobilcamp og allerede så tidlig på året en torsdag morgen er der 7 bobiler som har tilbrakt natten, alle norske, i tillegg til en utenlandsk bil med 2 unge turister som har en bil der en slår opp telt på planet bak på bilen. Et nydelig sted å stå denne morningen.

Passerte dette skiltet men siden snøen enda ligger så var det ikke mye en kunne se der nå

Lødingen kirke

Eg har gått en fin rundtur på ca 5 kilometer og er tilbake ved bakken ned mot havna

En herlig tur…i herlig vær <3
Er så takknemlig for at det var en så nydelig dag i går og dagen i dag ser ut til å bli likedan.
Ja eg har registrert at det er fredag den 13. i dag men dagen vekket meg allerede kl 04.45 og det er nok en solrik dag som skal nytes så godt som mulig.

Ha en flott fredag alle sammen 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg