Fin turløype

God formiddag til dere alle.

Siden eg er skrudd sammen på den måten at eg liker å se og besøke nye steder så gjelder det også når eg går turer. Eg er ikke god på å gå samme stedet dag etter dag, eg må se noe nytt, nye veier og nye steder.
Og veier er det jo masse av, så en har nok å velge i.

Er en i Åsane i Bergen kommune enten det gjelder shopping eller andre ærender kan en tur rundt Liavatnet være en fin liten tur.
Bred god grusvei å gå på, godt egnet også for rullestolbrukere og vogner, og masse benker en kan sette seg ned på et øyeblikk og nyte solen en solskinnsdag.

En kan parkere bilen ved Extra Nyborg f.eks

Nå var det jo et islagt vann og trær uten blader når eg gikk der så derfor ser det kanskje ikke så kjempefint ut på bildene eg har tatt, men det er et fint sted.
Og som ved mange andre vann så er det også her et rikt fugleliv og en kan mate endene.

Hit skal eg tilbake senere og nyte solen en solskinnsdag på en av de mange benkene rundt vannet.
Nå blir det litt strikking for å prøve å ferdigstille et prosjekt.

Ha en riktig fin dag alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg