Litt gatekunst

Ukens tur til Bergen ble som noen vet en dag der det ble tatt mange bilder i et nydelig vær.
Eg tok også masse bilder av gatekunst og de kommer i dette innlegget.
Nå vet jo ikke eg hva som egentlig skal kalles gatekunst og hva som ikke skal kalles det, men eg synes at flotte tegninger og flotte malerier på ellers triste murvegger er et kunstverk i seg selv, det er så mye finere enn store grå skitne murvegger.
Men det er jo min personlige mening, eg forventer ikke at andre skal være enig i det, hver og en får mene akkurat det en selv vil.
Det eg derimot synes er veldig dårlig gjort…det er når andre må ødelegge med å skrible noe over slike bilder slik som det vises på første bilde.

Her kommer bildene

Det artigste bilde er bilde under….så enkelt men allikevel spesielt.
En sprukket grunnmur sydd sammen med nål og rød tråd

Dette bilde kaller eg ikke gatekunst, dette kaller eg bare rot, men enda en gang….mitt syn.

Og til slutt et bilde der naturen selv har laget et veggmaleri av grønske og skitt , avskalling av maling og malingen
under….naturen har sin egen maleteknikk.

Ønsker alle ei flott helg 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg