Gammel kommode ble stellekommode

God kveld alle sammen.

For ca 1 år siden hentet eg inn en god del møbler i huset, ja så mange at flere måtte ut igjen om det skulle bli plass til meg selv her. Det ble stuet i høyden rett og slett.
En av de mange tingene eg fikk i hus var denne kommoden

Og den stod lenge før eg fant ut hva eg skulle gjøre med den.
Så ble den malt med selvlaget kalkmaling, pusset litt ned og så malt igjen.
Noe ble malt i fargen flaskepost og noe i matt sort.
Bilde under ble tatt i fjor sommer da eg hadde den ute og malte den, derfor virker fargen litt skarp grunnet sollyset.

Deretter ble den stående i stua så eg var nødt til å se på den hele tiden når eg var hjemme,
for at eg skulle finne ut hva mer eg skulle gjøre med den.
Etter hvert fant eg ut at eg ville bruke litt sjablonger på den for å få den mer spesiell.
Som sagt så gjort.

Og så ble den stående igjen….lenge…..for å finne knotter som eg følte var rette.
Det endte på noen knotter Europris hadde på kampanje, men usikker på hvilke knotter som var best så kjøpte eg 2 typer. Deretter fikk eg vite at det var bare noe de hadde hatt inne på kampanje og ikke fikk mer av.
Så da bestemte eg meg for å gå for 2 typer knotter på samme kommode.



Så ble den i vinter stående og vente på at eg skulle legge den ut til salgs på Finn.no , men før eg kom så langt så kom der en gravid dame inn og falt pladask og slik gikk det til at den havnet på et bad i Masfjorden….
klar som stellekommode til en liten som kommer om noen måneder,
og er ho fornøyd….ja så er eg fornøyd 🙂 🙂

Ha en fin kveld alle sammen !!!

6 kommentarer
    1. Ble kjempefin og personlig…jeg er ikke noe flink til å pusse opp ting selv, men moro å se hva andre får til :)) Ønsker deg ei fin uke videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg