Haugesund i nydelig vær

I dag har eg vært en liten tur til Haugesund , et Haugesund i sol og med knallblå himmel.

Etter et ørlite stopp på butikken Perlestrikk, tok eg kamera med og gikk et par kilometer tur mens det ble tatt litt bilder. Eg har ikke sett så veldig mye av Haugesund, det er stort sett samme veiene eg har kjørt langs og samme gatene eg har gått i , men eg har lagt merke til en ting og det er at der er mange flotte gamle hus i Haugesund.

Så ønsket er å bruke en hel dag til å se og ta bilder av gamle flotte hus , men ikke i dag, det må bli litt varmere i været først tror eg. For i dag var det isende kaldt vind i byen, slik det nok har vært mange steder.
Koseligere når det er vår eller sommer og en kan sette seg ned og bare slappe av, kanskje ta en utepils og nyte sol og varme og så gå litt rundt innimellom.
Så det må på listen min over hva eg har lyst til tenker eg.

Men noen bilder ble det jo i dag også :

En tur med kamera ble til 2 km og eg var førnøyd eg 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg