Nyter høsten i kveld ;)

Joda overskriften stemmer, i kveld nyter eg høsten bokstavelig talt.

Hentet nemlig frem en pose plommer fra den kalde fryseren og laget plommegrøt…
en smak av høst nytes, varm plommegrøt med sukker på. 🙂

Det er så flott å kunne hente frem årstider i bær og frukter når vinteren er her,
nyte smaken av sommer/høst og varmere tider.
Ikke det at en har det så kaldt på Vestlandet, og ikke er det snø heller så været er jo helt okei det,
men det var nydelig med plommegrøt til kvelds.

Dagen har vært så kort synes eg, helt sikkert fordi kroppen var temmelig sliten og hadde startvansker i dag,
tom for energi rett og slett. Så når en ikke kommer i gang før langt utpå dagen….ja da får en ikke så mange timer før dagen er over.
Men slik er det jo bare, det er ikke hver dag kroppen og eg er enig, og slik har det vært lenge så
eg må nok bare høre litt på det kroppen forteller meg og ta dagene som de kommer når det er slik.

Dørstokkmila var temmelig tung i dag også men eg kom meg ut til slutt og det ble en bra lang tur så
da skal en jo være fornøyd da, og med god samvittighet nyte et par skåler med smak av høst.

Ha en fin kveld alle sammen 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg