Ikke hver dag det syes på maskin…

God kveld alle sammen.

Dagens høydepunkt må vel være at eg klarte komme meg på tur enda det sluddet og var temmelig vått ute.
Ideen var å parkere bilen et godt stykke unna der eg skulle levere en papirbeskjed og så gå en stor omvei tilbake til bilen.
Var vel litt i tvil om det ville bli gjennomført da, for det er et godt stykke fra tanker til gjennomføring mange ganger.
Men eg parkerte ca 800 meter fra kontoret eg skulle på og såg nok ut som ei våt kråke allerede når eg kom dit. Da hadde det vært enkelt å bare snu og gå tilbake til bilen, men jaggu fikk eg det til og dermed fikk eg meg en fin trimtur samtidig som eg leverte papiret.
Meget godt fornøyd med den innsatsen på litt over 3 km.

Før eg gjorde dette fikk eg lånt meg ei symaskin, og dermed var det hjem å gjøre ting en ikke gjør til dagen, nemlig å sy. Ikke det at eg ikke kan det , men min maskin er langtfra frisk så det er lenge siden sist eg satt ved symaskinen.

Dagens sying var å montere en genser eg har strikket nettopp og sy noen putetrekk.



Noen av putene skulle egentlig bli brukt som julegaver til julen i fjor, men kom ikke så langt uten symaskin så spørs om eg nå plutselig har en del av noen julegaver til neste jul.
Ikke noe galt i å være tidlig ute 😉

 


Kjekt å montere en genser, det gikk fort og lett så nå er det bare halskanten som gjenstår på den.
Kjekt å kunne få lage ting selv 🙂

Ha en fin kveld alle sammen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg