Nr 4 i 2017, godt igang i 2018

God kveld og riktig god helg til alle sammen.

2017 var et litt sånt pledd/teppe år i julegaver fra meg.
Eg har vel en gang i løpet av sist år tenkt en tanke om at alle mine barn og barnebarn skal få et håndlaget teppe fra meg,
en håndlaget ting som kan følge de i årene som kommer.,
Og 2017 ble året eg fant ut at pledd/tepper egnet seg perfekt som arbeid forran tv for meg og det
resulterte i at 4 barnebarn fikk pledd/tepper i året som gikk.
Kanskje ikke den mest spennende julegaven for de 4 som fikk , men med tiden vil de forhåpentligvis se og føle verdien i det.

Eg har en lang vei igjen å gå før alle har fått, men er veldig fornøyd med fjorårets innsats og kanskje det blir 4 nye i året som er i gang.
Er jo nesten ferdig med nr 1 i år så eg ligger vel godt i rute enda i alle fall. 😉

Eg har tidligere lagt ut blogginnlegg av 3 stykker og her kommer nr 4 i 2017

Diverse typer ullgarn er brukt og heklenål nr 6.
Samme type mønster som de 3 tidligere ble brukt på dette også og størrelsen ble ca 185 cm x150 cm.

Det eg ønsket skulle bli målet med dette teppet var at rosa farge skulle spille en avgjørende faktor og eg var veldig fornøyd når siste rosa rekke var heklet.


Ferdig dampet pledd/teppe….klar for julepapir.

Da er det bare å  stå på og fortsette i 2018 da………

Ha en fortsatt fin fredags natt og ei riktig god helg alle sammen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg