Sylinder kommode makeover

I dag har eg gjort ferdig en spesiell kommode, den er som en sylinder  ca 150 cm høy og med 7 store skuffer.

Fikk fatt i den på finn.no og synes den var artig og spennende.
Den var helt mørk brun da og eg kunne ikke tenke meg å ha den i den fargen så da var det frem med malerkost.
Slik såg den ut når eg overtok den

Den ble vasket med kraftvask og kostet på 3 strøk med kalkmaling før eg ble fornøyd,
deretter pusset ned og har stått lenge slik før eg i det siste har gjort den helt ferdig.

Kjøpte 1 rull tapet og tapetserte alle skuffene, både i bunn og på sidene.
Til slutt smurte eg den inn med sealer pga at eg skal ha den på badet.
Har brukt om igjen samme handtak som var før for eg synes dei passet godt til stilen.


 

Kjekt å være ferdig med den og nå pusses et annet baderomsmøbel opp i samme stilen.
Snart ferdig med den også , så kommer nok bilder senere.

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg