Heklet babyteppe

Familien vokser stadig og et nytt barnebarn er på vei.
Samtidig rammes eg av mangel på armer som eg har skrevet om før….det går ikke fort nok med de 2 armene eg har føler eg, eller så er det tiden som går for fort.
Ikke vet eg men eg gjør så godt eg kan i alle fall med senebetennelse som aldri får fred til å gå over,
det er jo så mye eg gjerne ville ha laget , både til store og små.

Så ble det babyteppe i bomull nå, veldig gøy hekling og lett tv hekling.
Ikke i duse babyfarger men i knallfarger, tok en sjanse på at mammaen likte fargene og det stemte 🙂

Teppet er heklet i bomullsgarn fra stoff og stil og heklenål nr 3.
Av restene lages det en koseklut men den er ikke ferdigstilt enda.
Kjempekjekt “går av seg selv” prosjekt rett og slett 🙂

Ha en fin kveld alle sammen, med eller uten strikkepinner og heklenåler 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg