Over en måned siden sist

God kveld alle

Det er med flauhet eg konstanterer at det er over en måned siden sist innlegg på bloggen min.
De siste dagene har eg veldig ofte fått opp fjorårets innlegg som minner på facebook og det har jo vist meg tydelig at eg var mye flinkere da. Det gjør jo ikke saken bedre akkurat.
Så eg får bare krype til korset og si unnskyld ( har hørt det som en måte å si unnskyld på) og satse friskt på forbedring.

Men det er nok mange som er flinkere med innlegg høst og vinter enn vår og sommer vil eg tro, så eg er sikkert ikke alene. Mager trøst liksom men men .

Sommer…har dere en fin sommer?
På Vestlandet kan vi nok ikke skryte på oss å ha hatt en knallsommer så langt i alle fall, visst eg ikke husker feil så var det noen som snakket om nedbørsrekord i juni. Men eg er ikke så god på å huske de dagene det regner egentlig, det er bedre å huske dagene med overskyet eller aller helst de med sol fra blå himmel.
En slik dag veier jo opp for flere regnfulle dager.
Ut stuevinduet akkurat nå ser det slik ut  (kl.22 )….

det må da vel kunne kalles fint spør du meg.

Du har blitt  så brun har eg hørt folk si…. ja eg kler meg etter kalenderen eg, ikke været …pleier eg svare.
Visst eg da i tillegg sier at kroppen er noe overtemperert så sier jo det sitt.
Har gått i shorts og singlet lenge eg 😉 jaja akkurat den singlet tingen går eg jo i nesten året rundt.


 

Uansett…slik sommerværet har vist seg så langt i år så er det lurt å ta vare på dagene med flott vær, og nyte de rett og slett.
For som med alt annet så er det ingen som vet hva morgendagen bringer.

Ha en fortsatt fin kveld og god natt 🙂

 

1 kommentar
    1. vert ikkje brun .Singlet eller ei:-)Kanskje berre sundt å ikkje blogge innimellom.Trur eg gjer det for ofte:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg