Jobbevær men også nyte vær

God kveld til alle sammen, håper dagen har vært fin 🙂

Det er jo ingen hemmelighet at Vestlandet har et herlig vær nå om dagene, og det har vært både hagevær og drivhusvær så absolutt. Mye jobbing, men også tid til å nyte finværet for det er også viktig.
Så mange ganger har eg stresset rundt og prøvd å få gjort alt mulig og før eg har fått tid til å nyte været
så har været snudd.

Men ikke denne gangen nei, nå har eg prioritert å nyte også.
I går ble det litt kvalitetstid med eldste datter og 2 av barnebarna + søsteren min.
Terrassekos med sol fra blå himmel og is med jordbær og blåbær og masse koselig prat….det er
å nyte dagen så absolutt.
Tiden går fort i godt selskap og plutselig var det kveld og alle hadde noe de skulle nå så da var en nødt til å
avslutte kosen. I dag har minnene etter gårsdagen blitt snakket om og smilt av, det var en riktig fin dag.


I dag har eg også brukt dagen til å nyte finværet, bare gjort noen småting, ellers gledet meg over nok en nydelig dag i koselig selskap av kjæresten. Mye lått og løye ved oppsetting av paviljong, men en har jo ikke mer moro enn man lager selv. Så nok en koselig og god dag i et herlig vær, ikke en sky å se på himmelen.

Morgendagen skal visstnok også bli fin, den skal for min del tilbringes i konfirmasjon.
Så herlig det er å få slikt vær på konfirmasjonsdagen sin. Etter å ha hatt 5 konfirmanter selv så vet eg også at en kan ha forskjellig vær, men stort sett var vi heldige. Men eg mener å huske at i en av døtrene mine sin konfirmasjon snødde det enten kvelden før eller tidlig om morningen på konfirmasjonsdagen.
Kjenner eg tenker litt på morgendagen, litt uro, for eg kjenner veldig få av de som skal være til stede og det er noe som stresser meg og angsten min. Det blir nok en beroligende med i lommen for sikkerhets skyld, men eg håper jo på å komme meg gjennom dagen uten å bruke den.

 

Håper dere alle får en fin søndag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg