Små biter , mye arbeid

God morgen alle sammen.
I dag var eg jammen oppe 05.15 snakk om morrafugl.
Og nå er eg allerede trøtt igjen, sånn kan det gå ja, men eg har nå allerede fått gjort en del ting, blant annet laget ferdig 3 nye drømmefangere så eg har slett ikke kjedet meg.

Holder også på med et skikkelig tidkrevende prosjekt.
Holder på å lage lampeskjerm av små heklede biter og det er slett ikke noe som blir ferdigstilt på en dag.
Det er så mye finsying med sytråd for å få montert lappene sammen samtidig som de festes til lampeskjermen.
Det skal være stramt og fint alle veier og en må være nøyaktig.

Lampeskjermen har eg kjøpt og så fjerne stoffet som var på den.
Kledde så skjelettet med hvitt silkebånd før eg kunne feste på første små brikken og så jobber eg meg videre derfra.
Prøver å ha masse forskjellige heklebrikker , slik blir lampeskjermen mer spennende enn om alle hadde vært en type.
Spennende og tidkrevende 🙂

Ellers lager eg drømmefangere og der kommer stadig nye, de første var jo hvite, så kom noen svarte og nå har eg både fått lilla og rosa inn i utvalget.
Legger ved bilder av de siste drømmefangerene.
Visst noen har lyst til å være med i gruppen min på facebook så heter den :
Drømmefangere og andre heklerier  🙂

HA EN RIKTIG FIN FREDAG ALLE SAMMEN 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg