Kvalitetslørdag med barn ?

Søndag og kviledag?
Ja kanskje eg skulle prøvd det, må bare rydde litt, og gå en tur med støvsugeren.
Sikkert mye mer eg kunne ha gjort men arbeidslysten har eg visst mista et sted, sover og er sliten når eg står opp , spiser frokost og sitter og slapper av litt og er enda mer sliten.
Trenger visst ikke bevege kroppen engang for å bli sliten 😉

Det har vært ei full fart helg, fredagen var temmelig kaotisk der det skulle skje så masse på en gang at eg ikke fikk tid til det eg skulle gjøre.
Gårsdagen gikk også i full fart med kjøring, ikeabesøk og andre besøk , med andre ord full rulle.
Ikea på en lørdag….?…det er forferdelig, rett og slett.
Det er som om har sluppet tonnevis med villsauer på beite og de surrer rundt og i mitt hode koker det.
Foreldre skal kjøpe kjøpe, og unger som hele uken kanskje opplever fullt kjør fra morgen til kveld, skal plasseres i barnepassavdeligen på Ikea eller dras rundt på butikken som ikke er akkurat liten.
Bli sure og leie, krangle med søsken og alt er bare kaos.
Og når da foreldrene endelig er ferdig med handlerunden skal de stå lang tid i kø for å få betalt og så skal de kanskje står like lenge i kø for å få pølse og brød eller kanskje en is…for det har de jo blitt lovd etter handlerunden.
For et stress.
Slik var det massevis med familier som brukte dagen i går.
Så kan en spørre seg selv om det er slik en lager kvalitetslørdag ?

Eg var bare evig takknemlig for at eg slapp ha unger med og bare kunne brase gjennom butikken for å være med å kjøpe det mitt voksne barnebarn skulle ha. 


Og kanskje eg er litt sliten av opplevelsen enda?

HA EN FIN OG AVSLAPPENDE SØNDAG ALLE SAMMEN

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg