Litt vinterbilder i mars

Våren kikket herlig frem tirsdag ettermiddag og eg såg frem til fine vårdager mot helgen.
Men vips så våknet eg til ” Winter Wonderland” onsdag morgen og trudde eg hadde problem med øynene når eg såg ut vinduet i halvvåken tilstand etter ei natt med dårlig søvn.
Ja det var sånn WHAAAT ???  HÆÆÆ? et øyeblikk, som om eg ikke trodde det eg såg.

Merkelige greier…her reiste eg hjemmefra knallblå himmel og sol og til Florø for noen uker siden og opplevde å komme til tykkeste snøføyke når eg var bare kilometer fra bestemmelsesstedet og nå reiser eg med vårfølelse igjen,
og kommer frem i vårlig vær…for så å våkne opp til julevær.
Skulle nesten tru været hadde imot at eg kom 😛

Men ikke nok med det for natt til i dag la kong vinter fra seg enda 10-15 cm nysnø.
Og så ble det blå himmel og herlig sol i dag og det resulterte i nydelig vintervær for å si det slik.
Så da måtte kamera frem fra veska og ruslet en kort runde med en hund som skulle luftes, enkelt og greit slo en 2 fluer i en smekk og fikk noen fine vinterbilder.

Det er ikke mange vinterbilder eg har tatt denne vinteren, for det har jo ikke vært mye vinter på Vestlandet,
det har vært for det meste grønt.
Så her kommer dagens bilder etter en lufterunde med en liten hund.

Ha en fin fin torsdagskveld !!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg