I gang med nye kreative ting

Etter å ha vært måneder i tenkeboksen og i forberedelsesmodus var det på tide å sette nye planer ut i livet.
Så i helgen har strikkepinner fått hvile seg men hendene har stått på for fullt.
Drømmefangere har blitt laget !

For å teste ut interessen låg eg ut et bilde på ei DIY side i går og eg er rett og slett overveldet av responsen eg har fått på det bilde.
Så da har eg ikke lagt på latsiden i dag for å si det slik, eg er rett og slett sår i fingrene 😛

Tanken er ikke å leke fabrikk, her blir ikke produsert haugevis med like drømmefangere.
Nei da er vitsen vekke for min del og da gir det ikke glede lenger.
Vi mennesker er heller ikke masseprodusert, og takk og lov for det…..vi er alle unike heldigvis og hvorfor skal ikke drømmefangerne også være det ? Jo det skal de nemlig.
Målet er å ha det kjekt med det en lager.

Har også jobbet i dag med å lage en facebook gruppe for drømmefangerne eg lager og andre heklerier
og den kan du finne visst du søker etter : Drømmefangere og andre heklerier

For å si det slik….det har vært en meget kreativ helg 🙂

 

 

2 kommentarer
    1. tepausen.blogg.no: Tusen takk for det 🙂 Akkurat nå er eg nok litt FOR kreativ for det er liksom så masse på en gang 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg