Tv strikk

Jammen på tide med noen ord fra denne kanten.
Ikke mye eg sitter i ro for tiden og som det stod på en kopp eg såg : Når eg sitter strikker eg.
For det er akkurat slik det er,
klarer ikke sitte i ro mange minutt uten strikkepinner eller heklenål i hendene.
Derfor må eg ha både tv strikk og konsentrasjons strikk, for ikke engang foran tv kan eg sitte
helt i ro med hendene i fanget.
Det blir for kjedelig.
Eg må utrette noe til og med da. Det er jo egentlig ikke rart at senebetennelsen ligger latent
hele tiden, overhode ikke rart nei.

Dagens bilde er av mitt siste tv strikk, en hals som ble bursdagsgave.
Eg liker veldig godt den fargen.
Garnet er fra Ice men navnet på garnet har eg ikke i hode akkurat nå, heller ikke garnet i nærheten.
Men mykt og godt er det i alle fall og det blir nok strikket mer av dette garnet.

HA EN FIN TIRSDAG ALLE SAMMEN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg