Lothepus og andre puser :)

Da har mi første Lothepuslue vært ute på sin første tur,
kald vind så den var god å ha på ørene i dag for den som fikk den.
Synes lua ble fin eg.
Har brukt garnet Lima og gikk ned en rapport så la opp 112 masker, gikk også ned en halv størrelse
på pinnene for eg strikker litt løst.
Han som ville ha lua hadde ikke lyst på slik baggylue, men en helt vanlig, så da ble det slik.

Har startet på en ny Lothepus lue og nå blir det med lengden som er oppgitt i mønsteret.
Synes det var veldig koselig å strikke noe lite og enkelt nå etter å ha holdt på med større ting og også
et hentesett som nå bare mangler sokkene. Men må nok prøve å fokusere på å få hentesettet helt
ferdig, for ukene går fort og plutselig skal de brukes.

Det er så lett å bli revet med, i går printet eg ut mønster på 2 gensere eg gjerne skulle ha strikket.
Kanskje får eg tid til det også men eg føler hele tiden på at eg ikke får tid nok til å lage alt eg ønsker.
Men…det er jo et luksusproblem egentlig, det er bare å stå på rett og slett.
Var også så heldig å få både den nye Klompelompe boken og Sokkeboka til jul og begge er kjempeflotte
bøker som inneholder masse eg har lyst å strikke.

Men nå først blir det strikk av enda en Lothepuslue og farmen som er på programmet.

HA EN FLOTT KVELD MED DET DU HOLDER PÅ MED 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg måtte også strikke Lothepus lue. Til nå har det blitt 2 og det var kjekt å strikke noen småplagg. Greit mønster og det ble noen utrolig gode og varme luer. Blir nok flere… Luen du hadde strikket var kjempe fin. Ha en flott torsdag!

    2. Toveshobbykrok: Tusen takk. Ja nå holder eg på med nr 2 og vet allerede at det blir 2 til, til sønn og så har eg en søster som også ønsket seg slik lue.
      Men det stopper sikkert ikke der heller 😉
      Ha en flott torsdag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg