Maling og hagearbeid

Lenge siden sist innlegg nå, men joda er her enda, ukrutt forgår jo ikke så lett vettu.
Og et slikt ukrutt som meg har vært ute noen uværsdager før så henger med eg.
Men det er ikke alltid eg får gjort like mye når eg går runder med meg selv så da kan en like godt
legge seg ned om en har muligheten for det , og akkurat det gjorde eg i formiddag…
eg låg…og låg….og låg litt til, men det blir jo for kjedelig i lengden det også.

Sol fra blå himmel gjorde at eg dermed tok fatt på hagen.
Eg var ikke flink i høst med å rydde i hagen før vinteren kom,
men så kom det jo heller ingen vinter …så samma det .
Men ryddes må det jo.
Men hode virker jo selv om armene holder på med andre ting, så det gikk fort unna å rydde
ene siden av hagen, og det ble ryddet med hard hånd, fylte en bossekk på et øyeblikk.

Etter en fortjent pust i bakken gikk eg over til møbler.
Har jo hatt noen nattbord som har stått med bare grunning på men i kveld fikk eg endelig sving på
malerpenselen igjen.
Første strøk er komme på…. andre strøk i morgen.
En rokokkostol fikk også gjennomgå litt da eg begynte å rive ut naglene for så å starte pussingen av bena,
håpet er at den stolen skal stå fiks ferdig i løpet av neste uke.

Så joda eg har å gjøre på så det holder, bare eg får til å gjøre det.
Dermed har eg jobbet i svart i hele dag, visent lauv og jord, så maling med svart.
Men etter svart kan fargene bare skifte en vei…..mot lysere.

HA EN FIN LØRDAGSKVELD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg