Masse mønster og noe garn

God kveld til hver og en.
Ukens første dag ble brukt bl.a til en tur til Haugesund og dermed også innom en garnbutikk.
Har jo ikke bruk for å gå på noen garnbutikk, men det er kanskje det samme for meg å gå der å kikke som når andre går på klesbutikk og kikker. Klesbutikk er for meg en butikk en må ikkom av og til, fordi en er nødt til å ha
noen klær….garnbutikk er noe en går inn i for å nyte synet av masse garn og få kreative ideer.

Ikke at eg handlet så mye…. det ble 6 nøster Mandarin Medi  til halv pris, som skal brukes til en liten jakke
og så ble det kjøpt en strikk eg hadde bruk for.

Med på lasset ut av butikken igjen ble 7 mønsterhefter fra Drops….Gratis !
Der har eg et hav av oppskrifter på både sommer og vinter klær, tepper, matter, sokker, luer og skjerf,
grytekluter, kjøkkenkluter, håndklær og masse masse annet.

En liten tur innom Nille resulterte i kjempebillig Baby Merinoull og Bomull soft.
Totalt 14 nøster for 108 kr. , ikke noe å si nei til det , i alle fall ikke når en hadde bruk for babygarnet til
å strikke hentesett.

Meget fornøyd med dagens handel og har koset meg med å bla i de 7 heftene flere ganger nå,
på tide å strikke litt 🙂

HA EN FLOTT KVELD !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg