Artige hekleluer

Det er så utrolig masse flott og rart å lage,
og et hav av ideer dukker opp både på alle gruppene på facebook og andre steder på nett.
I blader på butikken og i et hav av bøker som kommer ut som perler på en snor for tiden.
Det er så utrulig kjekt å se kor mange unge som har funnet glede i strikkepinner og heklenåler for
det har jo ikke alltid vært like populært blant ungdom å strikke og hekle.

Og så utrulig masse kreative sjeler som lager nye mønster og nye ideer til oss,
de fortjener virkelig en stor takk.
Eg synes det er gøy å lage litt artige ting, slik som Pokemon luer, Minions ting og siste tingen på
listen min er heklet og må vel på norsk må hete “skinnlue med briller”

Eg fant bildet på nett og også en engelsk oppskrift, men eg har brukt annet garn og har derfor måttet
tilpasse luen etter hvert. Det har blitt rekket opp en del ganger kan man si.
Luen på bildene over er til nyfødt og luen under er til voksen.

HA EN FORTSATT FIN KVELD 🙂

 

2 kommentarer
    1. Skikkelig kul den da..mye fint en kan lage , selv om ikke jeg driver med noe håndarbeid for tiden 🙂
      Ønsker deg en fin morgendag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg