Glassunderlag i rødt

Da har eg heklet noen flere glassbrikker, denne gangen i noen bomullsgarn eg fant på kistebunnen 🙂
Garnet er Tuva fra Europris
og heklenålen eg har brukt denne gangen er nr 2,5.
Brukte 1,5 nøste til 12 stykker.

Veldig fornøyd også med dette settet, sikkert flotte til et pyntet julebord til neste jul.

Eg kommer nok til å hekle flere slike sett  men eg tenker at eg vil lage i noe tynnere garn
neste gang, kanskje Fiol hadde vært fint.
Men smaken er jo forskjellig, noen liker grovere og noen finere.

Innimellom strikkes det litt og hekles også snøkrystaller denne snøfattige vinteren vi har på Vestlandet.
Må vel snart legge ut bilder av de siste snøkrystallene eg har stivet tenker eg, det finnes et hav av mønster og
er like spennende for hvert nytt mønster som prøves.

Ha en riktig fin dag 🙂
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg