Min vinner når det gjelder juledekorert senter

I går ble dei siste tingene julegavene fikset for da ble det en tur til Haugesund.
Eg synes det er så flott å se senter som er flott pyntet til julen og etter flere turer til Gdansk så har eg sett masse flott og den tradisjonelle lille julepynten enkelte senter har den imponerer meg ikke.
Men Amandasenteret i Haugesund imponerte meg….
der fikk eg julestemning og waaooow følelse og der ble eg så opptatt av å se på flotte juledekorasjoner…
at eg gikk nesten inn i feil rulletrapp da eg skulle opp i 2. etasje 🙂 😉

Utenfor ble en møtt av et hav med julelys og stjerner….masse pyntede juletrær og midt i alt stod Olav fra filmen Frost.
Helt sikkert kjempekoselig for alle barn og også voksne

Så koselig pyntet , så dekorativt og med en gigantisk stor bamse der det stod er flott gammel lenestol
ved magen hans, som innbydde til julebilder.
Og selv eg med mine 180 cm ble liten sammen med den store herlige bamsen.
Ypperlig sted for å tatt julebilde sammen med barn og barnebarn tenkte eg 🙂

Flere steder i senteret var det “levende” juledekorasjoner, med nisser og bamser som beveget seg og pakker som gikk på samleband….underholdene og flott å se på

Nå har eg vært mange steder de siste månedene og satt mye pynt til jul….og for meg blir
Amandasenteret årets absolutte vinner.

Så har dere mulighet så besøk Amanda Storsenter .. ta dere tid…til å stoppe opp og se på flotte juledekorasjoner.
Ha en fortsatt fin onsdag 🙂

 

6 kommentarer

Siste innlegg