Så var det den innspurten da….


God morgen alle sammen. 🙂

I år som tidligere år så er vi nå inne i den siste uken før jul og eg som lovet meg selv i fjor
og også året før….og året før det ….lovet meg selv at NESTE år…DAAA skulle eg være ferdig lenge før…
ferdig med alle gavene eg skulle lage….
eg har atter en gang gått på en smell for å si det slik…
eg er enda ikke ferdig.

Men det nærmer seg i alle fall…det skal i alle fall ikke bli slik som den julen eg festet siste tråden halv 8 på julekvelden og pakket inn i full fart.
Neida…..er bare et par småting unna liksom,
ferdigstille en ting i dag og starte på et par sokker forhåpentligvis.
En liten gutt sa : “Eg ønsker meg strikkelabber…..nei eg mener…sånne labber som er strikket”
Og det kan eg ikke la være å lage når en hører et slikt ønske.

2 prosjekter har eg bare lagt vekk rett og slett, for eg klarer ikke alt har eg skjønt.
Men det kommer forhåpentligvis en januar med god tid til neste jul….så da får eg prøve å ta fatt
i tingene.

Og midt innimellom alt en mååå….så bakes det litt….og hekles litt.

Den heklingen kunne eg latt være, men det sies og merkes på kroppen at en må gjøre litt
av det en virkelig har lyst til også….og akkurat nå har eg blitt hekta på å hekle snøkrystaller.
Så da gjør eg det da. 🙂

Ha en riktig fin mandag alle sammen

4 kommentarer
    1. Vakre snøkrystaller det der :)) Har ikke gjort så mye til jul, men ligger bra an bare handle litt frukt og melk og sånt i slutten av uka :)) Ha en fortsatt fin førjulstid <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg