Måtte bare hekle litt

God morgen alle sammen.
Ny uke, ny dag og nye muligheter som de sier.

Noe trøtt i dag etter veldig lite søvn i dag og opp før fuglene i dag for å være til behandleren min kl 8.
Det er ikke mange ganger eg har hatt time så tidlig.
Så var det heim igjen for å vente på neste time som skulle være hos lege om en times tid, men…selv leger blir
syke så da ble timen min avlyst.

Det har ikke blitt strikket ei eneste maske i helgen, og det er jammen uvanlig, men dagene har gått i ett
så det har ikke vært mange muligheter og når mulighetene var til stede var eg rett og slett sliten.
Men…noe har eg da gjort….heklet litt.
Ei skulevenninne av meg har heklet noen nydelige lysballer og eg kunne bare ikke la være å prøve meg
på en slik. Du verden for en overgang det var å bruke så tynn tråd, det er jammen lenge siden sist.
Men det var fort gjort så nå ligger det en her klar for stiving, eg må bare kjøpe ballonger så eg får blåst den opp
til en rund kule.

Heklegarnet eg har brukt heter Tante Sofie og eg har brukt heklenål nr.2

Senere i dag satser eg på å starte på en heklet matte som eg skal hekle i dobbelt garn Paris…
med heklenål nr 6….så det er stor forskjell.
Ellers har eg en del julegaver som enten må ferdigstilles eller startes på så eg skal ikke kjede meg
på handarbeidsfronten utover i uken i alle fall. 🙂

Ha en riktig fin mandag alle sammen. 🙂

6 kommentarer
    1. God kveld vennen. Her ligger jeg etter som du ser. Så gøy med den hekla kulen da. Får vel se den feridg også. Eller kanskje du alt har lagt det ut. Det ser jeg senere i kveld om eg kommer videre her fr jeg sovner.
      Du får stort sett gjort mye på håndarbeidsfronten du, så da gjør det ikkje noe om duutlater det en helg. Vi skrives vennen klem

    2. Greta: Neida, kulen er ikke blitt rund og lagt ut enda….må kjøpe ballonger 🙂
      Den kommer nok 🙂
      Få ikke til å late meg….må ha noe i hendene…da slapper eg av.
      Ha en fin dag min venn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg