Siste fredagen i november

God formiddag til de som har vært oppe ei stund og god morgen til andre.
Det er fredag og helg, ikke bare fredag…..men siste fredagen i november også….
og i tillegg er den svart, Black Friday liksom.

Den der Black Friday hopper eg ganske lett over for det meste. Var og kjøpte 3 liter vindusspylerveske
til 10 kr på Europris i går kveld og det synes eg var et godt tilbud 😉
Mange steder økes nok prisene før de settes ned og folk bikker helt over av kjøptmani fordi en ting er billig
men så fylles i tillegg handlekorgen opp med andre ting, det ene tar det andre og plutselig har en kanskje ikke
tjent på handelen i heletatt.
De som tjener er handelsstanden….resten tjener ikke…de bruker.

 Joda, selvfølgelig finnes det gode tilbud også, tilbud som virkelig er verdt å ta med seg.
Men masse mennesker har vel kanskje lett for å miste litt klarsyn over hva som er verdt å handle og hva som ikke
er så gode tilbud. Men men …ikke mine penger = ikke mitt problem.

Ute er det vær…masse vær…regnvær og grått så det holder, eg som har sjøutsikt ser ikke sjøen engang.
Eg skal ta dagen litt som den kommer bortsett fra litt ting eg vil prøve å gjøre.
I disse sjakktider er det jo ikke mulig å komme i seng enkelte kvelder….må bare se litt til…og litt til…
og ender med å sitte oppe til siste trekk er tatt og pressekonferanse er over til og med.
Og det til og med uten å fatte noe av sjakken 🙂
Men i kveld er det sjakkfri for Karlsen og meg så da er det håp om å snu litt på døgnet.

Ønsker alle en knakende fin fredag enten du blir “blakk” eller ikke 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg