“Den blå tråd”… en herlig butikk.

God formiddag fra Nord Norge 🙂
Trudde eg skulle skrive innlegg hver dag nordfra , men har ikke fått tid til det.
Hadde med meg stort prosjekt som skal bli julegave og det har tatt mesteparten av tiden,
i tillegg ble eg litt hekta på forskjellige små tøfler som det har blitt litt av innimellom.

Dagene går fort her nord, sikkert like fort som alle andre steder men det føles litt annerledes når en har
tilmålt tid en skal være her.
I går hadde vi skikkelig ruskevær, med mye vind og regn fra alle kanter, så det var en total innedag,
men i dag er det blå himmel og regnfritt.

Mandag var vi til Sortland…..den blå byen.

Og der benyttet eg muligheten til å besøke butikken “Den blå tråd”
For et flott navn, så passende til den blå byen og så passende til en flott butikk med en fantastisk
koselig dame.
Et hav av garn å velge mellom, det var en ren glede å gå og kikke i butikken.

Kauni garn til 50 % ble for fristende.
Selv om eg ikke har noen som helst ide hva det skal brukes til så ble det kjøpt 2 nøster.
60 kr for 150 gr Kauni er jo ikke noe lett å gå fra liksom.

I tillegg ble det kjøpt noen nøster med lys blått Falk garn til en billig penge og noen herlige
barneknapper til bare 3 kr stk.
Joda ble en fin pose med mye fint derfra og en koselig prat med en smilende blid dame
med godt humør og god sans for humor. Så tusen takk for en kjempekoselig handel 🙂
Slike butikkbesøk gjør en virkelig glad 🙂

Bilder fikk eg også lov å ta så var veldig fornøyd da eg gikk derfra og ut i vind og ruskevær.
Ha en fin dag alle sammen

5 kommentarer
    1. Når ein har det kjekt, ja da går tida enda fortare da. Skjønner du nyter livet der oppe og ein må jo prioritere med tida si. Heerlig butikk du ahr funne deg der oppe også. Ja litt må ein jo ha med seg når ein er på slike plasser. Håper dagene dine der oppe blir slik du ønsker. Klem fra øst

    2. Greta: Tusen takk. Ja dagene her er fine, selv om ikke været har vært like bra hele tiden, men vær er vær og det er det jo alle steder.
      Var veldig koselig butikk, på sist tur nordover besøkte eg fru Soleng sin butikk i Svolvær ( det var før ho sluttet med butikken) og det var kjekt og denne gangen ble det Sortland og den blå tråd. Veldig koselig.
      Klem fra nord til øst, ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg