Da er eg på vei….

Så er eg i gang…..eg skal tilbake til et sted eg har lengtet tilbake til siden tidlig dette året.

Et sted der eg finner en fullstendig ro og fred i sjelen. Et sted der det ikke finnes jag etter prestasjoner, et sted eg føler meg i spill med naturen.

Der eg alltid har følt eg har hørt til, selv om få kan forstå det. Men folk trenger ikke forstå det…det er nok at eg VET det og kjenner det på kroppen. 

Gode og fine dager skal bli nye minner. Og eg håper på litt fint vær….kanskje nordlyset danser over himmelen? Det hadde vært fantastisk.

Kamera er oppladet,ekstra batteri er med og eg reiser mot nord. Ser frem til å oppleve dager i nord i november. Selvsagt kommer eg til å savne mine egne og kjæresten min,men de er bare noen tastetrykk unna i denne digitale verden vi lever i.


Skal også se igjen “den lille ungen ” , det blir koselig .

 

 

5 kommentarer
    1. Så kjekt for deg da. Kose deg masse masse. Og det høres ut som du ahr tenkt å være der en stund. Hvor lenge skal du være der da. ? Kose mose deg masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg