Mye på en gang….

Mørketiden er her, det merkes godt nå, men så koselig det er med levende lys.
En er jo inne i tiden med storforbruk av t-lys, kubbelys og allslags lys og det gir en koselig stemning
i gråvær.
Og endelig har eg kjøpt meg noen Led kubbelys med slik “levende “flamme.
Det er vel det mest naturtroe om en ikke skal bruke levende lys. Eg ramlet nesten bokstavelig
over tilbudet på Nille sist uke, da hadde de 50 % på alle led kubbelys, til og med de med
“levende” flamme.
Må innrømme det ble kjøpt mer enn 2 da 🙂

Masse fin musikk på radioen er det også og det er absolutt koseligere enn å sitte å stirre
på tv skjermen.
Bortsett fra at det er jo okei å ha tv når en ønsker se noe da.
Etter at kjæresten flyttet så har det ikke vært tv hos han , ting tar tid er det vel kanskje Canal Digital
har prøvd å vise, ikke vet eg men det har tatt tid men nå er løsning rett rundt hjørnet
ser det ut som.
Ellers så pusses det opp litt og det er jo alltid like spennende å se hvordan resultatet blir.
I dag ble veggene i en stor gang ferdig så nå er det tak som står for tur i morgen, gulv blir det også før
en setter i gang med dører og lister.

Strikkes gjør det også og plutselig har eg mye på gang på en gang.
Får prøve å ferdigstille noe av det i løpet av uken.

Og jammen har eg holdt på med noe decoupage i dag også, men ikke ferdig enda.

Har også tenkt å prøve meg på å lage 2 lamper til tak , joda kreativiteten er på topp, det er timene
som går for fort.
Kjeder meg ikke i alle fall for det har eg ikke tid til 🙂

Ha en riktig god natt alle sammen og en fin tirsdag 🙂

 

4 kommentarer
    1. Hei på deg. Godt å lese at det er andre som også ahr problem med å få tida til å strekke til. virker egentlig som du rekker mer enn eg da. Men mye spennende på gangn hos deg da.
      Ja må skaffe oss noen lys. Og så var det den veen som vi skulle kjøpe og prøve vedovenen og så var det både ett og hitt. Ja da. Man rekker det man rekker og så lenge man koser seg med det ein gjør, ja så er det jo greit at ein ikkje rekker alt. Sant?
      Ha ei fortsatt fin uke min venn klem

    2. Slike lys som du kjøpte er jo bare helt flotte å ha nå. Ikke er det brannfare ved å gå fra dem og så er de jo fine også. Kos.

    3. Greta: Hei 🙂
      Ja her jobbes det med mye forskjellig, og oppi hode jobbes det med ideer hele tiden så det surrer rundt. Ligger på etterskudd med andre ting, som f.eks å få inn fuksia til overvintring i drivhuset, og nå er det frostnetter så nå mååå det gjøres.

      Ha en flott onsdag. Klem herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg