4 luer med dusk :)

God formiddag alle sammen.

Etter flere uker med sol sol fra blå himmel er det i dag første overskyede dagen og regnet
har så vidt vært innom. Men ka gjør vel det ? Vi er jo vandt med regn så eg skjønner ikke
hvorfor det skal være noe å snakke om og klage over ….etter uker med sol.

Det er mye som skjer for tiden, kjæresten har sluttet å leie hus og nå blitt huseier i stedenfor,
pakking , flytting og utpakking har det vært så det holder og nå settes det rolig i gang med å pusse
opp litt.
Starter med gangen og den skal nok bli annerledes når den blir lys istedenfor gammel gulnet panel.

Eg prøver å begrense litt kor mye eg gjør om dagene, for etter det store angstsmellet sist uke så
vet eg at eg må ta det litt roligere om eg ikke skal bli enda dårligere.
Eg må kvile mer, slappe av, sitte mer i ro, og kanskje strikke litt mer da, for da kviler eg jo og i
samme slengen.

Duskene eg bestilte fra utlandet kom for en stund siden og noen er montert så nå er de
siste 4 luene helt ferdige.

Eg liker veldig godt mønsteret på disse luene så det blir nok strikket flere av dei , i andre farger.

Duskene er egentlig nøkkelringer, men supre til dusker, med hempe av strikk.
Sydde en knapp inni lua så dermed er det lett å fjerne dusken når lua skal vaskes.

Ha en fin onsdag alle sammen

4 kommentarer
    1. Så flotte luer du har strikket. Det mønsteret er bare nydelig og duskene var flotte. Hvor kjøpte du duskene? Ha en fortsatt fin kveld!

    2. God morgen. Ja det skjer mye hos deg da ja. Kjæresten bor han mye nermere også no da. Eller må du reise med båt fortsatt. ?
      Flotte luer dette og så lurt det var med knapp inni og strikk til å feste dem med. Det var ikkje dumt altså. Noe å tenke på for flere dette. Kanskje eg kan sy på strikk når eg lager lue med dusk også. Skal hvertfall huske dette. Og glemmer eg det får du minne emg på det . HA ein flott dag og pass på deg sjølv

    3. Greta: God formiddag til deg 🙂
      Ja nå bor han en god del nærmere. Eg kan fortsatt ta båt fra Bergen til Leirvik på Stord, men slipper enda en time med båt. Å kjøre er blitt mye kortere, 2 timer mindre.
      Ja det med knapp inni lua leste eg et sted som eg ikke husker. Er jo veldig greitt i alle fall når en har slik pelsdusk, men fint ellers også egentlig.
      Skal ta det ganske rolig i dag, men ha meg en liten tur ned på senteret for å bli litt kjent med kor ting er liksom. Ønsker deg en fin dag også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg