“Ny” lampe til soverommet

I desse bruk og kast tider er eg som kjerringa mot stømmen trur eg…
for eg leter mer og mer etter gamle brukte ting istedenfor nye ting.
Bohus kataloger og andre kataloger som postkassen proppes full av blir kastet i
papirbosset før eg når ytterdøren, for det er ikke der eg finner det eg vil ha.

I dag handler innlegget om lampe…. “blinglampe” for å si det sånn.
Du kan pløye gjennom interiør kataloger og butikker og du finner et hav av  “blinglamper”,
men du finner ikke min.
For min er kjøpt på bruktbutikk for 200 kr og fått en makeover.

Her er lampen :

Det første som ble gjort var å plukke av alt “bling” og deretter vaske resten av lampen godt.

Men det var jo ikke bare lampen som hadde behov for vask….
en etter en ble alle “blingene” vasket og gnikket så de ble fine og blanke.

Deretter ble lampen sprayet med matt svart spray….litt og litt…
i mange omganger, for å få dekket alt.
For mye spray om gangen gir renninger og det ser jo ikke fint ut.

Når eg var fornøyd ble lampen hengt til skikkelig tørt ei stund før eg kunne begynne
å feste på igjen alt.


Så dermed ble det ny lampe på soverommet og eg må si eg er veldig fornøyd
med resultatet.

7 kommentarer
    1. Gratulerer så masse med dagen unge dame. Håper dagen blir super. <3
      Det vart ein veldig fin lampe ja. Vi skal en tur på loppemarked i dag. Kasnkje vi finner noe vi kan gjøre make over på vi og. Må huske at alt kan pusses opp. Ha ein flott dag vennen klem

    2. gretashobby: Tusen takk for det 🙂
      Ja skal bare sjå du finn ein “skatt” i dag som du lett kan gjøre til noe flott 🙂
      Ha en fin dag og en fin tur på loppemarked 🙂 Klem herfra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg