Nokre nye nøster…..

I går var eg en liten tur til Haugesund og kikket innom en garnbutikk der som heter Perlestrikk.
Utrolig masse fint garn å finne der, og koselig betjening.
Gikk lenge bare å kikket rundt, synes det er koselig å gå slik å se på alt det fine garnet
og alle fine modeller som er strikket.
Gikk nok ikke helt tomhendt derfra nei, men var i alle fall tilbudsvarer det
som ble kjøpt.
9 nøster ble puttet i en koselig strikkepose.


6 nøster Merino ekstra fine


Og så 3 nøster garn til sokker.
Ene sønn min pleier si  ” kan du ikke bare strikke helt vanlige sokker slik bestemor gjorde?”
når eg kommer med fargerike sokker i 2 farger, så okei….blir vel sånne “helt vanlige” sokker
på han neste gang. ( visst eg ikke putter inn noen striper i bråtet da hehe)

 

Vi har fantastisk vær om dagene, det er bare helt nydelig og det ble tatt et par bilder på turen tilbake,
bilde under er tatt i Isvik i går ettermiddag. Men selv om været er på topp så er det ikke alltid at
denne kroppen følger været. I dag er det en “føler meg tom ” dag, der eg bare kryper inn i meg selv
og får til veldig lite. Har bare strikket EN omgang på sokken eg startet på i går, s
å her er ikke mye fres akkurat.
Men det er heldigvis ikke alle dager som er slik så får bare ta det som det kommer.


Ønsker alle en fin og koselig tirsdags ettermiddag og kveld.

 

2 kommentarer
    1. Hei. Veldig kjekt bare å gå rundt å kikke i nye garnbutikker. Kan jo ikkje gå tomhendt ut av ein garnbutikk. Det er jo en lov mot det. Er det ikkje?. Skal man ikkje kjøpe garn, får man la være å gå inn sei no eg. Derfor har eg ikkje vært på garnbutikk p lenge. Men no nærmer det seg veldig, tror eg. hehe.
      Noen dager er tyngre enn andre. Men slik bør det vel aksnkje være. Så setter ein mer pris på dei gode dagene. Eller kva tror du. Håper dagen i dag er god. Prøver å oppdatere meg, men har visst litt problem med å nå mål. Her kommer ein stor klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg